сделать стартовой добавить в избранное  С Новым Годом!
Главная   •   Новости компаний и рынка   •   Статистика   •   Полезные статьи   •   Каталог   •   Доска объявлений   •   Форум
Пластиковые окна и двери
 
производители и поставщики 120
поставщики комплектующих 122
поставщики оборудования 13
 
регистрация
 
Комплектующие
 
системы профилей 64
каталоги профилей 23
фурнитура 21
каталоги фурнитуры 15
каталог нормативов 4
 
регистрация
 
Пластикові вікна та двері






 
Поиск по сайту

"Про Окна"Новости компаний и рынка ПВХ конструкцийЗасідання Президії Ради національних асоціацій товаровиробників
25.02.2009

Засідання Президії Ради національних асоціацій товаровиробників

12 лютого 2009 року президент Асоціації виробників профільних виробів із полімерів Володимир Панченко взяв участь у засіданні Президії Ради національних асоціацій товаровиробників.

На засіданні розглядалися пропозиції для Уряду щодо прийняття невідкладних рішень з метою відтворення підприємств промисловості та сфери послуг і збереження робочих місць, які були представлені на нараді, що відбулася в Міністерстві економіки 16 лютого під назвою «Шляхи виживання національних виробників товарів та послуг за умов економічної кризи». Володимир Панченко представив наступні пропозиції:

I. Податки

На сьогоднішній день, в умовах світової фінансово-економічної кризи економіка України знаходиться в критичному стані та потребує термінової розробки та впровадження програми комплексних антикризових заходів, спрямованих на захист українського товаровиробника від повного знищення. Як складовою даної програми необхідно розглядати термінові заходи щодо зменшення податкового тиску на виробничі підприємства України.

Загальновідомим є той факт, що існуючий на сьогодні порядок нарахування і сплати ПДВ не має нічого спільного і не відповідає економічній природі оподаткування добавленої вартості товарів, робіт, послуг та є корупційним інструментом для збагачення чиновників та окремих підприємців.

Фінансова криза та скорочення імпорту товарів дає надію на збільшення реалізації власної продукції на ринку України. Але діюча методика сплати ПДВ за першою подією приводить до повного вимивання обігових коштів і виключає можливість своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати. Неефективність системи адміністрування ПДВ дозволяє державі накопичувати досить великі суми податкового боргу, а також створює можливості для безпідставного відшкодування ПДВ з бюджету.

На думку Асоціації «Виробників профільних виробів із полімерів», першочерговим кроком у послабленні податкового тиску має бути:

  1. термінове зниження ПДВ до 9% та перехід до адміністрування ПДВ (нарахування, обчислення) за касовим методом, оскільки ПДВ в його сучасному вигляді — як за величиною ставки, так і за механізмом адміністрування — є податком, який руйнує в цілому українську економіку та створює умови для зловживань і корупції (процес відшкодування ПДВ набуває вибіркового характеру, що посилює нерівність платників податків).
  2. Термінове зменшення податку на прибуток. В умовах кризи цей податок не має перевищувати 5%, що дасть змогу суттєво знизити податкове навантаження підприємств та уникнути тінізації податку та проявам корупції.

Натомість, з метою збалансування надходжень до бюджету, пропонується:

II. Збільшення рентної плати на видобуток ресурсів, що сприятиме розвитку виробничої, а не сировинної економіки в Україні.

Розмір рентної плати має визначатись у відсотках та розраховуватись за формулою, що враховуватиме біржову ціну, умови видобутку, якість та обсяг ресурсів.

Зараз, завдяки доступу до природних ресурсів, підприємства отримують значні прибутки від своєї діяльності. При цьому в Україні відсутні ефективні механізми їх перерозподілу на користь держави, хоча у всьому світі передбачено стягнення спеціальних рентних платежів із підприємств, які видобувають корисні копалини. Враховуючи обмеженість таких ресурсів, інші держави використовують рентні платежі як основний компонент системи оподаткування підприємств, що використовують у своїй діяльності природні ресурси держави. Корисні копалини є власністю українського народу, тому плата за користування має бути направлена на потреби суспільства.

Плата за користування надрами має надходити до місцевих бюджетів та повинна використовуватись за цільовим призначенням — на розвиток інфраструктури та вирішення інших термінових проблем.

III. Ввести податок на нерухомість у розмірі до 1% вартості майна, в залежності від виду та цільового призначення.

В усьому свiтi цей податок є основою місцевих бюджетів. На сучасному етапi податок на нерухоме майно iснує приблизно в 130 країнах свiту, і в бiльшостi країн надходження вiд цього податку становлять вiд 1 до 3% вiд загальних податкових надходжень.

Оскiльки в багатьох країнах цей податок є мiсцевим, його надходження формують основну частину доходiв бюджетiв мiсцевих органiв влади. Наприклад, у деяких штатах Австралiї — понад 90% мiсцевого бюджету, в США — до 75%, Канадi — до 80%. Використання ринкової вартості як основи для оцінки, з точки зору економічної ефективності, є оптимальною системою оподаткування, оскільки ставитиметься до усіх об′єктів нерухомості однаково, і оцінюватиме і оподатковуватиме, спираючись на їх ринкову вартість.

Системи оподаткування нерухомостi в різних країнах вiдрiзняються своїми особливостями. Але запровадження податку на нерухомість є одним із найефективніших засобів наповнення бюджету. В той же час запровадження податку на нерухомiсть може компенсувати втрати надходжень вiд зменшення податку на прибуток.

IV. Курс

Знецінення національної валюти негативно впливає на стан галузей української економіки, в першу чергу тих, що орієнтовані на внутрішній ринок. Також через підвищення курсу валют значно збільшилася собівартість продукції, яка виготовляється з імпортної сировини та призначена для реалізації на внутрішньому ринку.

На сьогоднішній день необхідно забезпечити стабільність національної валюти. Курс на рівні 6:1 є оптимальним для забезпечення нормальних умов функціонування всіх галузей економіки, а не лише експортоорієнтованих.

V. Доступ до кредитних ресурсів

Ситуація у вітчизняній банківській сфері та нестабільність валютно-курсової політики завдають більш руйнівного впливу на галузі промисловості, ніж світова криза, оскільки не здійснюється кредитування пріоритетних галузей економіки. Для більшості галузей економіки відсутність доступу до кредитних ресурсів та збільшення вартості кредитних коштів, що були раніше залучені у виробництво — ключова проблема на сьогодні. В умовах фактичного припинення виробництва, погашення валютних кредитів по курсу долару на 65% вищому ніж на момент отримання кредиту та неможливість отримання нових кредитів призводить до повного вимивання обігових коштів підприємств та призведе до неможливості налагодження виробничого процесу навіть при покращенні кон′юктури ринку.

В зв′язку з цим існує необхідність участі держави в забезпеченні доступу до кредитних ресурсів та впровадження механізму компенсації частини процентних ставок по кредитах, що отримуються підприємцями на виробничі потреби. Також потрібна програма компенсації державою відсотків по узятих раніше кредитах, що були направлені на реалізацію інвестиційних проектів.


Автор: www.prookna.ua www.prookna.ua
По материалам www.appm.com.ua

Предыдущие материалы:

 Использование
 профильных систем 
 
 Rehau 27.7%
 KBE 13.8%
 Salamander 10.8%
 Veka 7.7%
 WDS 7.7%
.....
 
подробнее
 
 Использование
 фурнитуры 
 
 MACO 27.3%
 Siegenia 18.2%
 WINKHAUS 14.5%
 GU 9.1%
 ROTO 9.1%
.....
 
подробнее
 
Новые участники каталога
 
Левдиков, ЧП
ОКНА ВСЕМ
Гудвин
ООО Алюмакс-Профи
БУДИВА - официальный дистрибьютор ТехноНИКОЛЬ
Интернет-магазин budsite.ua
ТПП ВЕСТА плюс, ООО
Оконный НестандART
Комфорт Хата
ЧП УЮТНЫЙ ДОМ
 
Доп. иформация
 
Полный список участников
 
 
CopyRight © Про Окна